pondelok, 20. decembra 2010

Nedeľné popoludnie

Ako som už včera spomínala TU, stihla som navštíviť posledný deň vianočných trhov v Inchebe. Keďže mi kvôli uzavretému Novému mostu nešiel autobus domov, tak som sa vybrala po vlastných.

Bola som aj zvedavá na cencúle, ktoré viseli spod kaviarne Ufo a ktoré boli príčinou uzavretia mosta, tak som sa najprv vybrala smerom k Dunaju. Pod most som prišla vo chvíli, keď už odstraňovali pásku, ktorá zabraňovala ľuďom vstup pod priestory kaviarne, hore na konštrukcii už nebolo po cencúľoch ani chýru. Nenapadlo mi, že tým pádom už otvoria aj premávku na moste, vybrala som sa ďalej domov peši.

Prešla som celý Sad Janka Kráľa a potom nadchodom nad diaľničný obchvat smerom domov. Keďže mi cesta trvala hodinu a pol, za ten čas sa menila obloha.  Mala som možnosť zdokumentovať všetko od sadania slnka za obzor až k zasvieteniu prvých pouličných lámp.

Dnes začíname posledný týždeň, ktorý vyvrcholí vianočnými sviatkami. Prajem Vám, aby ste tieto dni stihli všetko, čo ste si do Vianoc predsavzali.