sobota, 25. decembra 2010

Aj vy si to necháte ujsť?


Pýtate sa, že čo? No predsa raňajky! Raňajky za bývalých  0,30123 koruny? Aby to bolo jasnejšie, tak teda za 0,01 €. Na takéto lacné sviatočné  raňajky vás pozýva obchodný dom Ikea na druhý sviatok vianočný. 


Už ráno o siedmej otvoria pre prvých kúpychtivých  brány obchodného domu a do desiatej sa vy, čo ste šťastným majiteľom IKEA FAMILY karty, môžete najesť, nabrať síl, aby ste zvádli nákupnú horúčku v tomto obchode. Netvrdím, že by som doma nenašla miesto na policový diel o rozmeroch 37x37x142 cm za púhych 9,90 €, alebo by sa mi nezišiel vešiak na topánky za 0,99 € - miesta máme v byte málo, naozaj by bolo vhodné vymyslieť niečo na uskladnenie topánok a taký vešiak je celkom dobrý nápad. Určite by som si v ponuke zliav našla toho viac, ale nie je tam NIČ, čo by ma prinútilo vstať na druhý sviatok vianočný aspoň o šiestej, aby som sa na uvedenú otváraciu hodinu dostavila pred obchodný dom.


Viem, že tam v tento deň budú stáť zástupy už dávno pred otvorením. Tak, ako to bolo vlani, predvlani a ako to bolo každý rok, odkedy firma tieto výpredajové akcie uskutočňuje. Viackrát som vo večernom vianočnom spravodajstve videla príspevok z obchodného domu a v ňom podľa môjho názoru šialencov, ktorí odchádzali s tými najväčšími  nákupnými vozíkmi naloženými do výšky samotného kupujúceho. Veď prečo si nespríjemniť Vianoce takýmto spôsobom?


Ak máte chuť na raňajky za bývalých tridsať halierov, nastavte si hneď teraz budík na skorú rannú hodinu, aby ste ráno mohli vyraziť čo najskôr z domu.  Ponáhľajte sa  aj v  tom prípade, že si chcete nakúpiť lacný tovar zo švédskeho obchodného domu, pretože ponuka platí len do 19. januára 2011 alebo do vypredania zásob. Nech žije dobrý obchodník!




à propos: Nezabudnite pozvať aj svojich priateľov!