sobota, 25. decembra 2010

Musím sa pochváliť

 
Ako som pred týždňom na  INOM mieste písala, bola som na vianočných predajných trhoch v Inchebe. Okrem darčekov pre mojich blízkych som si tam pozerala aj veci pre seba. Neskončilo to len pozeraním, ale aj kúpením. Konečne som si po rokoch kúpila termotričko, ktoré chcem využívať hlavne pri cyklistike. Po viac rokov som sa zastavila pri stánku s touto bielizňou, no nikdy som sa neodhodlala vydať na seba toľko peňazí za obyčajné spodné tričko. No za poslednú cyklistickú sezónu som zistila, že také tričko by sa mi veľmi zišlo. 
Včera prišlo veľké prekvapenie pod stromčekom. Okrem iných darčekov som si našla aj súpravu termobielizne. Takže  môj aktívny životný štýl odteraz dopomôže rozvinúť bielizeň značky Authority. Moje telo bude udržiavať v teplotnej rovnováhe, bude odvádzať pot od tela a bude ho udržiavať v suchu a pohodlí. Ďakujem! K čiernemu tričku s krátkym rukávom mi teraz pribudla súprava s dlhými rukávmi a nohávmi :-)
Okrem bielizne som si našla pod stromčekom aj dve pekné športové tričká. Moje hormóny šťastia sa nebudú tvoriť iba pri cyklistike v novej bielizni. Dostala som aj darčeky pre potešenie očí a ducha. Vstupenka na vystúpenie Lord of the Dance a krásna biela orchidea to určite istia.
 


ĎAKUJEM!!!