pondelok, 28. februára 2011

Rozhodnutie

Tak a máme za sebou dva mesiace tohto roku. Február sa s nami rozlúčil s príjemným, popoludní aj slnečným počasím. Dni sú konečne dlhšie, slnko zapadá až po pol šiestej a toto je pre mňa obdobie, ktoré sa mi začína páčiť oveľa viac ako krátke zimné dni.

Posledný februárový deň hodnotím aj z môjho osobného hľadiska veľmi pozitívne. Na dnešný deň som pred viac ako týždňom dostala predvolanie do jedného štátneho úradu. Moji blízki vedeli, že som dnešný deň očakávala už dlho. Nechcela som byť pesimistická, ale bála som sa byť aj optimistkou. Nakoniec to dopadlo veľmi dobre.

Táto skutočnosť mi zdvihla náladu na celý deň. A aby to bolo ešte lepšie, kúpila som si kyticu krásnych oranžových tulipánov. Bolo ťažké si ich vybrať z ponuky kvetov, ktoré dnes mali na Miletičke.