sobota, 19. februára 2011

Jar v Auparku

Celý uplynulý týždeň bolo hnusné sychravé počasie. Určite nielen ja, ale aj mnoho iných ľudí také neznáša. Už sa neviem dočkať, kedy konečne zasvieti slnko, kedy sa tá sivá obloha pretrhne a slnečné lúče dopadnú na našu zem. 

Včera som si trošku jari užila pri návšteve Auparku, kde som bola zrušiť zmluvu na jeden z mojich dvoch paušálov. Pred viac ako dvomi rokmi mi ponúkol túto akciu brat, ktorý dostal výhodnú zľavu na ďalšie číslo. No po čase som zistila, že mi to bolo dosť zbytočné, pretože som málokedy využila voľné minúty tohto programu, veľakrát som nepretelefonovala ani tých 100 minút paušálu. Takže od apríla ušetrím mesačne sumu, ktorú dnes ešte neviem. Vraj už od marca mi príde faktúra na vyššiu sumu, nie na doterajších 6,70 eur,  ktorá už  nebude zohľadňovať zľavu, ktorú som dovtedy mala. Bohate si vystačím s o niečo vyšším paušálom od iného operátora a možno začnem konečne viac využívať aj pevnú linku, ktorú sme dostali k programu internet a televízia.

Takže to bol dôvod mojej včerajšej návštevy Auparku. Bola to zároveň príležitosť, aby som sa pokochala krásou kvetov, ktoré som videla v dvoch tamojších kvetinárstvach. Myslím si, že sú tam aj ďalšie obchody s kvetmi, no ja som prechádzala len okolo týchto dvoch.

Tak nech už máme takto pekne rozkvitnuté kvety aj vonku. Už nechcem, aby sa vrátila zima, chcem jar. Viem, že to tak nebude. Viem, že ešte aj v marci nám môže nasnežiť.