nedeľa, 6. februára 2011

Prvá februárová nedeľa


Už máme za sebou skoro celý týždeň z februára. Ja viem, že sa opakujem, ale mne ten čas tak neúprosne rýchlo letí. Vonku by mala byť ešte v plnom prúde zima, no v posledných dňoch sa oteplilo natoľko, že je skoro jarné počasie. Teplý vietor v posledných dňoch roztopil sneh a ľad, už len sem tam sa belie nejaký fliačik. Snežienky, ktoré miestami už pred dvomi týždňami začali vykúkať zo zeme, sa zbavili snehovej prikrývky a ak zostane takto teplo, prejde pár dní a už sem určite prinesiem fotografie, ako vykvitli do plnej krásy.


Neviem, aké máme meteorologické prognózy na nasledujúce dni, ale zimu už  máme pravdepodobne na ústupe. Budem sa musieť zmieriť aj  s tým, že fotografie srniek sa mi už túto zimu nepodarí urobiť. Bola som na tom mieste, kde som ich raz stretla viackrát, no už som nemala šťastie, aby som ich videla. Možno som tie isté srnky  videla v stredu, kedy som išla autobusom z Čunova. V diaľke, pravdepodobne  už  na maďarskom území, sa pásli nie tri, ale štyri srnky. Zase som  nemala možnosť odfotiť ich. Možno budem mať väčšie šťastie na jar, kedy už začnem podnikať vychádzky na bicykli. No to mám pred sebou ešte jednu povinnosť, ktorá sa týka bicykla. Musím mu dať urobiť  údržbu. Zaslúži si to. Nesmiem zaspať čas, ako sa to stalo vlani. Spomenula som si na servis bicykla  až vtedy, keď už začala sezóna a kedy už v servise nemali voľný termín.

Začiatkom týždňa bolo takto



Bufet Na obrátke v Čunove

Niektorým cyklistom sneh neprekáža

Posledný sneh v meste

  

Slnko ožiarilo Petržalku

Slnečné lúče vylákali ľudí von