nedeľa, 20. februára 2011

Moritz Zdekauer

Veľmi dávno, bolo to ešte pred rozdelením Československa, som kúpila darček. Dve šálky z porcelánu. Chcela som ich darovať človeku, ktorému sa páčili takéto vecičky. Ja k tomuto štýlu veľmi neinklinujem. No stalo sa to, čo sa stalo. Keď prišiel deň, kedy by som mohla odovzdať svoj darček, nebolo ho už komu odovzdať.

Šálky som zabalila a odložila na najvyššiu policu  a najzadnejšie miesto v skrini. Pred dvomi rokmi som robila  úpravy v byte, vymieňala som aj nábytok a vtedy som v jednej krabici objavila  dávno kúpené a už aj  zabudnuté porcelánové šálky.Od toho času ich stále len prekladám, nemám ich už kde skladovať, pretože som zredukovala množstvo úložného priestoru. Preto som sa dnes rozhodla, že sa šálok, ktoré boli vyrobené v českej porcelánke pod menom Moritz Zdekauer, zbavím.