streda, 1. septembra 2010

1. september



Ráno som sa zobudila  o 8,05. Ani sa nečudujem, že tak neskoro. O tretej v noci som ešte nespala. Neviem, či  tomu bola na príčine včerajšia silná káva u Žofky, alebo moja začínajúca choroba. V hrdle škriabe, štípe, ťažko sa pregĺga, v hlave duní a začínam si uvedomovať každý sval. No teda, nič moc.  Veď sú to len dva mesiace, čo som sa ako tak pozviechala zo skoro tri týždne trvajúcej choroby v júni. Už včera som kloktala slanú vodu, aj dnes ráno, no asi bude musieť nastúpiť nejaká účinnejšia medicína.

Vonku už neprší, ale fučí hnusný vietor.  Na jednej strane je možno aj dobre, že príznaky choroby sa prejavili už včera popoludní, dnes  by som bola išla týrať telo na bicykli. Neviem si predstaviť, že by sa príznaky choroby prejavili  až dnes počas dňa a ja by som musela v takom stave bicyklovať. Ak som teda mala ochorieť, som rada, že sa to stalo už včera.