štvrtok, 9. septembra 2010

Trnava jarmok chystá

Ešte 15 minút predtým, ako som sedela v aute, ktoré smerovalo do neďalekého mesta zvaného  Slovenský Rím som netušila, že tam pôjdem. No príležitosti na fotenie iného mesta som sa veľmi potešila.

Do Trnavy sme prišli asi o pol jedenástej. Boli sme prekvapení veľkým stavebným ruchom na jeho centrálnom Trojičnom námestí. Už tam stála tribúna, veľa radov drevených lavíc a bolo zjavné, že mesto sa chystá, alebo je po nejakom kultúrnom predstavení. Na inom konci námestia boli v stave prípravy, alebo v stave likvidácie nejaké drevené konštrukcie. Tomuto som sa veľmi nepotešila, lebo mi to trošku pokazilo výzor ináč veľmi pekného námestia. Až keď som nad tribúnou uvidela nápis  Tradičný trnavský jarmok , došlo mi, prečo je v centre Trnavy taký ruch. Tak sme sa aj my vybrali na prechádzku jarmočným mestom. Môžete sa  pridať.