utorok, 29. júna 2010

Na rybách

Nie, neľakajte sa! To nie ja som bola na rybách. Len som išla náhodou okolo, keď sa stal príbeh, ktorý je zvečnený na týchto fotkách.

Konečne sa oteplilo, nádherné slnko vylákalo von k vode. Niektorí si opaľovanie spestrili chytaním rýb, alebo naopak? Čakaním na úlovok vystavili svoje telo teplým lúčom slnka.
 


Tu zrazu pán  vyskočil a až aj držal udicu v rukách.


Aj ja som bola zvedavá, či z toho niečo bude. Či sa mu na udicu nezavesila nejaká stará topánka :-)


Keď sa udica začala prehýbať, verila som, že to len topánka nebude...


Sem-tam sa hladina na jednom mieste začala čeriť, to sa ryba bránila tomu, aby ju niekto vytiahol z jej prostredia.


No sila rybára bola väčšia ako sila ryby...


Rybka je vonku, teraz ju treba preložiť do pripraveného podberáka.


A tu je ten krásny kapor, odhadujem, že mal možno 3-4 kilá. V rybárovej rodine si určite pochutnali na dobrej večeri.