sobota, 19. júna 2010

My nemáme hody. My máme Dni Petržalky.

Asi kilometer od nášho domu, na petržalskej dostihovej dráhe, vrcholia v týchto chvíľach Dni Petržalky. Túto akciu pripravila miestna samospráva už 13-ty krát. Dnešnému galaprogramu predchádzali rôzne kultúrne, športové, či hudobné podujatia, ktoré sa začali už 4. júna.

Na sobotňajší program, ktorý býva každoročne na dostihovej dráhe, sa zúčastní každý rok množstvo ľudí. Tak tomu bolo aj dnes. Okrem ponuky jedál a nápojov sa ľudia mohli zabaviť pri vystúpeniach rôznych hudobných skupín. Náhodou som objavila miesto, kde petržalský starosta osobne podával starostov guláš. Aj napriek tomu, že som vôbec nebola hladná, ochutnala som z neho. Bol výborný.
Hudobný program začal o 18. hodine. Vypočula som si iba dve hudobné skupiny - pri prvých tónoch tej tretej som radšej rýchlo odišla. Zlatým klincom programu má byť vystúpenie Richarda Mullera a polnočný   ohňostroj, ale to už neuvidím, lebo sa mi tam nechce vrátiť.