piatok, 26. februára 2010

Prečo M I M I ?


Prečo Mimi? Keď som si registrovala tento blog, bolo to krátko po tom, čo som prečítala knihu od Susanne Kubelkovej  "Druhá jar Mimi Tulipanovej". Výborná kniha, veľmi dobre som sa na príbehoch hlavnej hrdinky zabávala. 
 
Aj ja som po päťdesiatke a rada by som verila, že ešte nie je všetkým dňom koniec a že život ešte pre mňa nachystal  niekoľko šteklivých prekvapení. Aj keď nežijem v Paríži, nie som ani režisérka reklamných filmov, ani nadšená homeopatka - napriek tomu by som bola rada, keby môj život bol taký veselý, ako bol život Mimi.  Veď horúce noci  a veľa zábavy sa dajú prežiť aj inde ako v Paríži...

Až po prečítaní tejto knihy ma zlákalo aj mesto, v ktorom sa odohráva podstatná časť deja tejto knihy. Bol to fajn pocit, keď som v uliciach Paríža spoznávala miesta, kde sa odohrávali príbehy z tejto knihy.

P.S.
Moje skutočné meno je Daniela.