piatok, 19. februára 2010

Ďalší blog

Som žena a som tvor zvedavý. Tento blog som si zaregistrovala ešte niekedy v roku 2007, ale to bolo všetko, čo som tu vtedy urobila. Keďže som si tu s tým nevedela  poradiť, skúšala som inde. Nakoniec som si našla portál, na ktorom som si začala tvoriť vlastnú stránku. Keď som to tam už ako-tak vedela, spomenula som si aj na Blogspot a vrátila som sa sem.


Rada by som tu videla aj zopár iných blogov. Je tu síce taká možnosť, že môžem kliknúť na Ďalší blog» ale mne sa tam dokola ukazujú asi tri, či štyri tie isté blogy. Pepovo Triatlonovanie  ma nebaví čítať, u neho ma zaujala iba časť Cykloturistika, v tých ďalších som nenašla pre mňa nič zaujímavé. Rada by som videla blogy iných aj pre inšpiráciu a aby som sa aj  niečomu novému priučila. Prezrela som už Chlapcov blog Easyrider, na ktorý ani neviem, ako som sa dostala. Asi náhodou. Mrkla som aj na stránky tých, ktorí mu prispievajú v komentároch. Ale ako sa dostanem na ostatné blogy na tomto portáli? Kto mi poradí? Z toho vyplýva  moja ďalšia otázka: Ako ma nájdu ostatní?