piatok 30. marca 2012

Magnólie v Medickej záhrade

Po na toto ročné obdobie nadpriemerne teplom víkende prišlo počas týždňa postupné ochladzovanie. Po krásnych teplých dňoch prišlo najprv niekoľko veterných dní a vietor priniesol konečne aj oblačnosť. Preto konečne, lebo na našom území za celý marec skoro vôbec nepršalo. Zopár kvapiek spadlo naposledy niekedy začiatkom mesiaca. Meteorológovia sa nechali počuť,  že taký suchý marec sme tu nemali už 142 rokov.  Ani dnes veľa vody na zem nespadlo, ale zato sa oproti predošlým dňom ochladilo viac ako o desať stupňov. Práve teraz, ako píšem tieto riadky, vykuklo spoza mrakov slnko, aj keď je ešte obloha dosť tmavá a  možno z nej ešte nejaký ten dáždik spadne. Predpoveď počasia nám ani na zajtra lepšie počasie nesľubuje.

Včera som bola po dlhšom čase v meste. Necestovala som zvyčajným  spôsobom na konečnú autobusu pod Nový most, ale som si vybrala opačný spôsob - išla som na opačný koniec trasy autobusu na Mlynské Nivy. Vystúpila som na predposlednej zastávke a to som už mala iba kúsok do Medickej záhrady. Takže cestou za povinnosťami som si urobila malú zastávku aj v tomto parku.








Želám vám všetkým príjemné prežitie ďalšieho jarného víkendu.