sobota 17. marca 2012

Až biely tulipán rozkvitne v záhrade




Slová, ktoré som dala do titulku tohto článku, som si požičala z netu. O bielom tulipáne som našla báseň neznámeho autora, z ktorej som ich použila. Mne biely tulipán  v záhrade nerozkvitne. To už viete všetci, ktorí ma poznáte, že záhradu nemám. Preto som si tento týždeň kúpila tulipány v obchode. Boli to len malé púčky a ja som ich dala najprv na balkón, aby mi tak skoro nerozkvitli. Ale keďže je už vonku teplo, nemalo zmysel, aby som ich tam nechávala. Preniesla som si ich do obývačky na okno. A tam som si z nich urobila niekoľko fotografií.

Asi každý, kto uverejňuje fotografie na internete, používa nejaký program na ich úpravu. Ja mám v počítači len ten najjednoduchší, ktorý je súčasťou programov google a je to program picasa. Len pred niekoľkými dňami prišla aktualizácia tohto programu. Keď som si otvorila ponuku picasa po aktualizácii, zistila som, že niektoré možnosti úprav fotografií, ktoré ponúkali v dodatkovom programe picnik, z ktorého boli tie zaujímavejšie veci len za úhradu a ktorý bude v apríli definitívne zrušený, preniesli do picasa. Celkom som sa tomu potešila. 

S niektorými fotografiami mojich tulipánov som dnes trošku pohrala.

  



Páčia sa vám moje úpravy fotografií?