piatok, 29. júla 2011

Medvede v bojnickej ZOO

Pomaly bude už mesiac odvtedy, čo som bola na jednodňovom výlete v Bojniciach. Asi som ešte nespomínala,  že to bolo vďaka tomu, že som využila akciu obchodnej siete Lidl, ktorá ponúkala cestovné lístky na vlak za cenu necelých 6 eur. S týmto lístkom ste mohli piateho júla cestovať vlakmi ŽSR po celom území Slovenska. Keď som  o akcii čítala prvý raz, vedela som hneď, že ju budem chcieť využiť. Pôvodne som uvažovala o dvoch miestach, kam by som sa s týmto lacným cestovným lístkom vybrala. Boli to Vysoké Tatry alebo Štúrovo. Nakoniec počasie rozhodlo ináč a až v posledný deň akcie som si kúpila lístok s tým, že na druhý deň ráno vycestujem do Bojníc. Správy o tom, ako to v ten deň vyzeralo vo vlakoch smerujúcich do a z Tatier ma presvedčili o tom, že som sa pre Bojnice rozhodla správne.

V tamojšej zoologickej záhrade som nafotila množstvo fotografií. Rozhodla som sa, že vás zo zvieratami zoznámim postupne podľa druhov. Na dnes som si vybrala medvede.