piatok, 1. júla 2011

Ako začali prázdniny pred rokom

Dnes začali letné prázdniny pre všetkých školopovinných. Tu v Bratislave, ale ani na ostatnom území Slovenska  to veľmi na leto nevyzeralo. Po včerajšej prietrži mračien, ktorá sa neobišla bez ľadovca, sa dosť ochladilo. Na žiadne návštevy kúpalísk a  jazier to dnes v žiadnom prípade nebolo. 

Úplný iný bol  minuloročný začiatok prázdnin, na ktorý som si spomenula preberajúc sa fotografiami v mojom počítači. Bola som v ten deň  na cyklistike a bolo neskutočne teplo. Moja trasa viedla k Šulianskemu jazeru a odtiaľ potom zase po hrádzi na kompu vo Vojke, ktorou som sa dostala na druhú stranu Dunaja do Kyselice. A potom už len smer Bratislava, so zastávkou  na občerstvenie v obľúbenom bufete v Hamuliakove.

Tak a tu je ukážka toho, ako to pred rokom vyzeralo.