utorok, 29. marca 2011

Toto mi už navodzuje leto


Dnes, keďže sa mi nepodarilo nájsť a stiahnuť z internetu isté potrebné tlačivo, vybrala som kvôli tomu do jedného úradu v meste. Záležitosť, ktorej vybavenie trvalo necelých 5 minút. Keď som už bola v meste, využila som to na pochôdzku s fotoaparátom. Nafotila som toho toľko, že by som mohla napísať množstvo tém. No ja sa chcem venovať len jednej.

Na Hviezdoslavovo námestie som prišla až na konci mojej túry mestom. Práve som stála neďaleko hotela Carlton, chcela som si odfotiť sochu Hviezdoslava a v tom mi za chrbtom zašumelo. Obzriem sa a čo nevidím? Fontána, ktorá je pred hotelom, vytryskla prvé gejzíry vody. Bratislava oživuje po zime fontány až niekedy v apríli, no táto patrí hotelu a keďže bolo dnes tak krásne, fontánu spustili. Ani netušia, akú mi urobili radosť. Stála som tam hodnú chvíľu a cvakala som, cvakala a cvakala. Dúfam, že aj vás pohľad na moje fotografie poteší rovnako, ako som sa ja potešila striekajúcej fontáne.