pondelok, 17. januára 2011

Únava

Uplynulý víkend som mala poriadne nabitý. V sobotu som prešla tri moravské mestá a  kúsok pohraničia v Rakúsku. Včera som absolvovala zase vychádzku na Devín. Aj keď to nie sú žiadne náročné túry, unavili ma asi viac, ako je treba. Tá únava doľahla na mňa včera niečo pred šiestou. Zaspala som pri telke a zobudila som sa až v čase, keď už išli spravodajské relácie, čiže po siedmej.

Práve som bola u obvodnej lekárky, ktorá mi vyšetrovala hrdlo. Mala som otvoriť poriadne ústa a povedať A. Lenže mne to nešlo, pretože som ho mala veľmi zahlienené.  Vyšetrenie prerušilo zvonenie telefónu, no jeho signál som nepoznala. Hlavou mi prebehla úvaha o tom, čo to je za signál, veď ja som si svoj v mobile nemenila.

Prebrala som sa oťapená, ako
keby ma niekto zobudil uprostred hlbokej noci. Hrdlo som mala naozaj poriadne zahlienené. Na vysvetlenie, u mňa sa jedná o dlhoročné nevyliečiteľné alergické zatekanie hlienov. Skontrolovala som oba moje mobily a v jednom z nich som našla dva neprijaté hovory. Oba boli od brata. Zavolala som mu, no ten mi oznámil, že mi volal oveľa skôr, že nie pred chvíľou. Pýtala som sa aj oboch synov, či im nezvonil mobil. Nezvonil. Nechala som to teda tak a uspokojila som sa s tým, že zvonenie bolo len súčasťou sna.

Keďže som nevypátrala nikoho, kto by mi volal, ani som ten neprijatý hovor nikde nenašla, viac som sa tým nezaoberala. Dnes ráno som si spomenula, že som na jedenástu hodinu objednaná k obvodnej lekárke. Až vtedy ma osvietilo. V tej chvíli som vedela, čo to bolo za zvonenie. Do mobilu  som si totiž nastavila  pripomienku na včerajší večer. O siedmej večer mi mala pripomenúť dnešnú povinnosť. Takže zvonenie bolo naozajstné, aj signál bol naozaj  iný, než ten, ktorý poznám. Pripomienku som si možno v tomto mobile ešte nikdy nedala. A do sna sa mi zaplietla dnešná návšteva lekárky. Zaujímavé, nie? Podvedomie pracuje dokonale.

Nedávno som písala komentár na jednom blogu, že sa mi sníva málo a že si sny vôbec nepamätám. Včerajšok bol dôkaz o tom, že sa mi niekedy sníva a že si občas sen aj zapamätám.