sobota, 16. októbra 2010

Striptíz

Len pred pár dňami sa mi na facebooku dostala do profilu fotografia, na ktorej som bola označená. Fotografia bola urobená na oslave päťdesiatin, ktorá sa konala takmer pred mesiacom.

Oslávenkyňa dostala od prítomných darček, ktorý si nemohla ponechať navždy, hoci na moment si ho mohla aj podržať :-)  Bol to pánsky striptíz. Takéto darčeky zvyknú byť asi na iných oslavách vrcholom večera, no tu prišiel predviesť striptér svoje umenie skôr, bolo len niečo po ôsmej hodine. Tí, čo organizovali tento darček, si spomenuli neskoro, dotyčný mladý muž mal v ten večer ešte jedno predstavenie.  Možno aj tá skorá hodina  zapríčinila u mnohých rozpaky, ktoré im je vidno na tvárach z uvedenej fotografie. Už pri prvom zhliadnutí tejto fotky som sa na nej dobre bavila.


Tak poďme teda k fotke pekne po poriadku.


Osoba č. 1  - mladá dáma sedí úplne vpravo v bielej plastovej stoličke. Nohy prekrížené pod sebou a pravú ruku si drží pri ústach, ako keby si išla obhrýzať nechty. Žeby to boli rozpaky?

Osoba č. 2 - budúca mamička, bruško je už dosť vidieť. Tá jediná sa na fotografii tvári normálne, na perách je náznak slabého úsmevu.

Osoba č. 3 - fotograf, je jasné, že nie ten, ktorý cvakol túto fotku.

Osoba č. 4 - dáma približne vo veku 30 rokov, sedí k miestu, kde vystupoval striptér a  kde sedela na stoličke aj obdarovaná bokom a zamestnáva ju niečo na tanieri. Práve si kladie do úst lyžičku s jedlom. Dobre, uznám, bola hladná, na oslavu prišla medzi medzi poslednými, len krátko pred príchodom striptéra.

Osoba č. 5 - pán, myslím si, že vekom najstarší na tejto oslave. (Ak nie, nech mi to prepáči.) Občas som po ňom hodila očkom už tam na oslave počas striptízu. Zaregistrovala som jeho nespokojné gesto o darčeku. Aj na fotografii je otočený tak, aby na program nemusel pozerať. 

Osoba č. 6  - toto je dáma približne v mojom veku, možno o niečo staršia. Je usmiata, zabáva sa. Ale neviem, či na programe, alebo na komentároch pánov, ktorí sedia okolo nej.

Osoba č. 7 - ďalšia dáma, ktorá sedí tak, že je skoro schovaná za osobou č. 6. Zamestnáva sa jedením niečoho dobrého z taniera.

Osoba č. 8. - je pán  tiež vo veku 55-60. On  pozerá smerom k striptérovi a zdá sa, že sa aj zabáva.

Osoba č. 9 - muž, sedí úplne chrbtom k programu a jeho záujmom sú v tej chvíli dobroty na vedľajšom stole.

Osoba č. 10 - to som ja. Neviem, či som v tej póze sedela po celý čas, ale vyzerá to tak, že ruky si práve chystám k potlesku.


V miestnosti bolo prítmie, počas striptízu som nemala možnosť a vlastne ani som nemala kedy pozerať po okolosediacich, ako sa tvária. Veď aj ja som pánsky striptíz videla naživo prvý raz v živote.


Po vzhliadnutí tejto fotky som rozmýšľala, či to tým ľuďom bolo trápne, alebo sa hanbili, alebo sa im to nepáčilo. Dúfam, že aspoň oslávenkyni sa darček páčil a že z neho mala radosť. Nakoniec, veď sa splnila  jej vlastná túžba.


Fotografiu z pochopiteľných dôvodov neuverejňujem.