streda, 13. októbra 2010

Dva jesenné dni

Zase prišiel čas, kedy musím absolvovať moje pravidelné lekárske prehliadky. Včera som bola na jednej, dnes na ďalšej. Pri poslednom vyšetrení CT som vyhlásila, že nikdy viac. Bohužiaľ, moje predsavzatie nedodržím. Zase som dostala termín na toto mnou nenávidené vyšetrenie. Už po koľký raz? Čo som komu urobila? 

Ulica v meste, ktorou som za posledných 5 rokov musela prejsť nespočetne veľakrát.


Pred viac ako rokom som bola aj na mamografickom vyšetrení. Mala som prísť na ďalšie o rok. Mne ale  čas tak rýchlo letí. Zdá sa mi, ako keby som aj na tomto vyšetrení  bola len nedávno. Dnes som sa išla objednať na ďalšie. Vraj o rok. Čože??? Myslela som, že zle počujem. Keď som osobe za okienkom povedala, že by som mala chodiť každý rok a že som bola pred viac ako rokom, tak nahliadla znovu do hrubého na husto popísaného zošita a jeden termín na november mi tam našla. Takže si to zase užijem deň po dni. Najprv cétečko, na ďalší deň mamo. Už teraz začínam mať z toho nervy.

Do mesta často nechodievam, ako už viete, po tieto dva dni som na to mala dôvod. Po oboch lekárskych kontrolách som zamierila najprv do centra , potom som nasmerovala svoje kroky k Dunaju. Zakaždým som použila inú trasu. Včera po Rajskej ulici a po Klemensovej, dnes zase po Štúrovej a cez Šafko  na nábrežie. Bol by hriech nevyužiť krásne počasie a nestráviť niekoľko hodín vonku pri rieke. Vonkajšie sedenie v kaviarňach ešte stále funguje. Pri kávičke sa príjemne dalo posedieť v príjemnom prostredí a vyhrievať sa na jesennom slnku.