utorok, 17. augusta 2010

Začiatok novej cesty

Tak a je to! Od dnes už nie som v evidencii uchádzačov o pracovné miesto na úrade práce. Včerajším dňom začala totiž platiť moja živnosť. Ja viem, nie je toto práve najlepšie obdobie na začatie podnikania, ale v mojej  situácii  sa to ponúkalo ako jediné možné východisko. 

Kedysi dávno, hneď po roku 1989, som sa už s myšlienkou podnikať pohrávala. Vtedy som ešte nebola sama, no manžel odmietol ísť do môjho  konkrétneho podnikateľského zámeru.  Po čase, keď som sa v niekoľkých súkromných firmách zoznámila viac s tým, čo obnáša vlastná firma, tvrdila som, že sa na podnikanie nikdy nedám. Hovorila som tiež, že do podnikania išli hlavne tí, ktorí ani poriadne nevedeli, čo ich čaká. No v poslednej dobe som tieto moje hlášky prehodnotila a od včera som medzi nimi, medzi  súkromnými podnikateľmi. Keď som sa rozhodovala ako ďalej, spomenula som si na slová:

ODVAHA NIE JE NEMAŤ STRACH, ALE MAŤ STRACH A PREDSA ÍSŤ DO TOHO

Takže síce so strachom, ale s odvahou sa do toho púšťam.  O tom, čo všetko som musela prekonať, kým som v rukách držala živnostenské oprávnenie a čo všetko ma ešte v týchto dňoch čaká, napíšem neskôr.

Sama sebe si želám, aby som tento krok neoľutovala a aby sa mi na novej životnej ceste darilo.