streda, 18. augusta 2010

te-a-en-ge-o

Dnes večer som si už asi po tretí raz pozrela film s Richardom Gere a Jennifer Lopéz - Smiem prosiť? Film som si zopakovala nielen preto, že mám rada oboch hlavných protagonistov tohto filmu, ale aj preto, lebo filmy s tanečnou tématikou si pozriem vždy rada.

Z tohto dôvodu som videla nespočetne veľakrát film Hriešny tanec. Filmy  Flashdance, Chorus line a iné, na ich názvy si momentálne nespomeniem, sú filmy, kde sa hlavne tancuje. Je veľa filmov na tanečnú tému, ktoré som doteraz nevidela a ktoré si so záujmom pozriem. Prečo je to tak? No predsa preto, že mám rada tanec. Preto som doteraz sledovala aj všetky kolá  Let´s dance.

Z mojej odpovede by ste určite predpokladali, že aj ja sama som veľká tanečnica. No opak je pravdou. Vo svojom doterajšom živote som toho veľa nenatancovala. Môj dosť často vyslovený výrok je, že  zomriem nevytancovaná. Pochybujem, že by sa v tom ešte niečo zmenilo. Hoci....občas aj  motyka vystrelí... 




Už niekoľko predošlých rokov  sa chystám, že od jesene začnem chodiť na nejaký kurz tanca. Doteraz sa mi to  žiaľ ani jednu jeseň nepodarilo. Asi pred tromi rokmi som objavila zumbu. A tá sa mi tak zapáčila, že som si povedala, že na toto sa určite dám. Vtedy som aj pátrala po mieste, kde by som sa tomuto tanečnému športu mohla venovať. No ani zumba sa doteraz nekonala. Najprv sa cvičila len na miestach, ktoré boli ďaleko od môjho bydliska a teraz, keď som objavila zumbu len  kúsok od môjho domu, nenabrala som stále odvahu, aby som tam išla a zaradila sa medzi tie mladé kočky, ktoré tam chodia. 

Viem, čo mi chýba k tomu, aby som sa konečne odhodlala. Niekto, kto by chodil so mnou, kto by ma v tom podporil. Osoba približne rovnako stará a približne tak nemotorná ako som ja. Takže, ak niekto, kto číta tieto moje riadky, hľadá partnerku na vášnivé tango, ale nepohrdla by som ani iným tanečným štýlom, prípadne sa nájde niekto, kto by chcel so mnou chodiť na zumbu, nech mi to dá vedieť.

P.S.
Pôvodne som chcela písať o filme Smiem prosiť a nakoniec z dnešného môjho písania vznikol inzerát, v ktorom hľadám tanečného spoločníka.