nedeľa, 1. augusta 2010

August

O necelú hodinu bude za nami prvý deň ďalšieho mesiaca. Dnes sa začal august. Polovicu leta nám odbilo. Aj keď je oficiálne leto od 21. júna do 23. septembra, väčšinou si obdobie leta spájame so školskými prázdninami. A tie už majú mesiac za sebou.

Čaká nás mesiac, ktorý je pre mňa viac nostalgický, ako tie ostatné. Na jeho konci totiž každoročne o jeden rok zostarnem. Práve dnes, keď som gratulovala sesternici k jej dnešným narodeninám, tak mi nezabudla pripomenúť, že to o necelý mesiac čaká aj mňa. S augustom sa mi spájajú dozrievajúce slivky, ktoré mám veľmi rada a hlavne koláč z nich. V tomto mesiaci som ako dieťa zažila príšerný zážitok, na ktorý nikdy nezabudnem.

Je to mesiac, v ktorom si budeme každý deň všímať, ako sa dni skracujú. Verte mi, či nie, dnes podvečer som bola vonku pri Dunaji a vo vzduchu som už cítila náznak jesene. Cítila som jej vôňu. Zatiaľ, čo sme mali v júli krásne slnečné počasie, pár dní s búrkami, v auguste nás už asi také horúčavy nečakajú. No dúfam, že si ešte plnými dúškami budeme užívať ďalší letný mesiac.

Sesternici k jej dnešným narodeninám želám ešte raz všetko najlepšie!

Takto sme počas tých doterajších augustov spolu zostarli: