streda 14. apríla 2010

Už by azda aj stačilo

Keď som v piatok minulý týždeň zahájila moju tohoročnú cyklistickú sezónu, tak som si plánovala, že od pondelka tohto týždňa to zoberiem vážne a začnem každý deň bicyklovať. No už domov z prvej túry som sa ponáhľala, pretože mraky na oblohe neveštili nič dobré. Cestou síce na mňa pár kvapiek padlo, ale domov som prišla suchá. Predpokladala som, že v najbližšie dva dni na bicykel nesadnem, lebo budem musieť nechať oddýchnuť sedaciu časť môjho tela. Tá pocítila prvú cyklovychádzku a naozaj sa  v dvoch  nasledujúcich dňoch zotavovala. V pondelok bola zotavená natoľko, že som mohla znovu vysadnúť na bike, keby...keby celý deň nepršalo,   keby nelialo  v utorok a keby nelialo ešte aj dnes. Tak už mám toho naozaj dosť! Bude tomu raz aj koniec? Nedá sa bicyklovať, nedá sa ísť von s fotoaparátom.


Nech vám pochmúrnu zamračenú náladu zlepší aspoň pohľad na tento tulipán, ktorý som si musela doniesť z obchodu, aby som si ho mohla odfotiť.